Etiketter

torsdag den 25. september 2014

O-løb i Boserup skov (Det individuelle løb)

SÅDAN! 

Vi skulle også denne dag, løbe et individuelt løb i skoven. Det foregik i den anden ende af skoven og vi skulle løbe efter de faste poster. Jeg havde aldrig løbet et individuelt løb før, så det var ret spændende at skulle gøre det. Jeg må også indrømme at jeg var en smule nervøs over det, tænk hvis nu man skulle fare totalt vild og ikke kunne finde nogle poster.

Jeg var den første der blev sendt af sted, vi fik 2 min til at tegne kortet af fra en master kopi og så var det ellers bare afsted. Den første post var lidt svær, men den næste var endnu værre da jeg slet ikke kunne finde ud af hvilken vej jeg skulle løbe der fra, så jeg kom lidt op og ned og hen og rundt. Ellers var posterne nogenlunde lige til.

Kortet er nogenlunde som det vi løb, dog en smule anderledes da jeg har fundet dette på hjemmesiden:
http://www.okr.dk/almind/fasteposter.htm
 Et billede af mit løb fra GPS uret
 Information fra mit løb. Sammenlagt 3.6 km på 37 min. Jeg må nok indrømme at jeg er ret glad og stolt af resultatet da jeg var en smule nervøs for hvordan det ville gå. Men jeg fandt ALLE poster og kom igennen løbet på under max tiden. :D






Her er også en video af mit løb i forhold til retning, længde samt tid og hastighed.



Til sidst er der her en video af en af posterne og mit klip af denne.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar